Paralyzed



Kan bagus kalau memories yang tersekat dalam mind kita ni boleh di'reformat'. Tayah da na engat engat memories yang membuatkan kita mengeluarkan air mata yang bercucuran di atas kamar bilik. Inilah yang hendak budak perempuan ni buat kalau dia ada power yang outstanding, unfortunately ta akan wujud pun. 

Credit untuk photographer yang berjaya menangkap di angle ni. Absolutely sangat berpuas hati  Gamsahabnida :))

Entah kenapa mood malam ni ta berapa na baik, air mata keluar berjurai jurai bak air hujan yang turun padahal tiada angin tiada ribut. Oh yeahhh, that's my hobby actually. Tapi weirdo kan i ni? hahaha, ape ape je la. Jum i na kongsi dengan korang sedikit sebanyak ade coretan yang i da tulis dlm diary tapi ta ter'updated' dekat sini lagi. 


        LET'S GO 


Allah, jika ia akan menyebabkan air mata aku keluar lagi,
Engkau bawa lah dia pergi jauh dari aku,
Ini bukan sebab aku tidak sanggup lagi dengannya,
Cuma mungkin ini yang terbaik buat aku dan juga dia.

Allah, jika dia bukan untuk ku,
Kenapa perlu dia wujud atau mundul dalam perjalanan hidupku?
Adakah ini satu ujian untuk aku atau untuk dia ?
Atau juga untuk kami berdua?
Sesungguhnya aku amat memerlukan jawapan yang sehingga sekarang
Jawapan nya masih lagi satu rahsia 

Allah, jika ini adalah satu ujian untuk aku,
Satu sahaja permintaan aku dari Mu,
Kuatkan lah aku menghadapinya, Tenangkan lah mengharunginya,
Supaya aku sentiasa engat bahawa Engkau selalu ada,

Dan,

Ya Allah, jika ini ujian untuknya,
Engkau pinjamkan lah dia petunjuk Mu,
Engkau lemparkan lah pertolongan Mu buat dirinya,
Kuatkan dan tenangkan dia melalui segala ni dari Mu.

Hanya ini yang dapat aku lakukan untuk kamu,
Ini lah bukti yang aku dapat bagi dan ganti,
Hanya ini,
Satu Doa dari ALLAH SWT .