No words

Apabila hati yang sakit tapi tiada siapa tahu, rasa bagai na jerit sampai satu dunia tahu.

Apabila air mata yang bergenang na jatuh tup tup tup, rasa na lari dari alam realiti.

Apabila hati pedih bagai di hiris, rasa bagai na ke hospital untuk di rawat.

Apabila hati sedih melihat apa yang sepatutnya tidak dilihat atau di baca, rasa bagai mahu padam segala memory yang tersekat.

Apabila semua yang berlaku menjadikan diri yang kuat turut lemah, rasa bagai mahu pejamkan mata supaya lupa segalanya.

Apabila seorang gadis yang cuba pretend seolah olah tiada apa apa yang berlaku, rasa bagai dirinya disekat pernafasan nya.

Apabila hati terasa bagai ada orang menyentap yang sakit nya yang tidak boleh di lafazkan, rasa bagai nyawa di hujung tali.

Tapi inilah hakikatnya kalau diri yang di anggap kuat padahal tidak. Ini lah perasaan yang di rasa walaupun kalau boleh mahu di lemparnya jauh jauh ke negeri Arab.Ini lah akibat yang diaras tempiasnya kerana tidak kenal erti serik. Ini semua perlu di lalui dengan semangat yang kuat dan tidak lupa juga lakonan yang mantap. 


Inilah seorang perempuan yang tidak pernah kenal erti serik dan dia tidak lansung letih menunggu walaupun dia tahu yang penantiannya akan memakan dirinya sendiri sehingga dirinya yang dahulunya gemuk sekarang menjadi semakin kering dan insyaAllah terus kering akibat dengan kedegilan dirinya. Semoga perempuan ini cepat sedar dari imaginasinya yang tiada cerita akan berakhir seprti dalam novels atau story fantasy. Aminn.



Assalammulaikum .