Pesanan

Apabila rindu ni tiba,
Saya akan dengar lagu kita,
Lagu yang dulu kita saling tukar.

Apabila rindu ni muncul,
Saya akan baca semua message lama kita,
Message yang pernah kita hantar untuk satu sama lain.

Apabila rindu ni datang,
Saya akan pegi ke sebuah laman sesawang baca segala yang telah ditulis.
Ayat yang ditulis oleh tuan itu.

Dan saya terbaca sesuatu,
Sesuatu yang buat saya tersenyum berserta turunnya titisan jernih.

Baguslah, awak dah ada guardian angel.
I hope she will protect and gives you love more than i am before.

Cinta dan sayang kita kepada seseorang itu mungkin tak akan bersatu,
Buktikan sayang itu dengan bahagiakan mereka dengan orang yang mereka sayang.
Itulah bukti cinta dan sayang kita untuk dia.
Itulah hebatnya kita kerana lepaskan sesuatu yang paling sukar dalam hidup.

Semoga awak bahagia.
"Awak sayang dia"
Itulah sentences yang ditulis oleh awak dan dibaca oleh saya dalam aplikasi itu.
Jagalah dia sepertimana dulu awak pernah jaga saya, even more.

Thank you.
This is sincerely from me : Qistina Kamaruddin :)